Van élet a szakítás után!

Azt már tudjuk a szakítós blog óta, hogy sokan sokféleképpen szakítanak. Megtudtuk, hogy nem csak minket csaptak be és nincs egyedi szakítás, minden sablonos és a fájdalom is közös. Azt azonban még senki nem mondta el, hogy hogyan tovább. Mi történik amíg az ember már csak fájdalom mentes emlékként gondol előző kapcsolatára. Várom a leveleket és a történeteket, de elsősorban azt írom le, hogy velem mi történik. Most lett vége egy hosszú és mély kapcsolatomnak. Egyenlőre nem tudom, hogy hogyan és hova tovább. Azt tudom, hogy nem vagyok egyedül, karácsony közeledtével egyre többen leszünk.

Archívum

majdnem az elején elvéreztem

2008.12.16. 10:14 - 2Baz2B

Címkék: ismerkedés nude újrakezdés love.hu

Mindenki így én is azt hittem blogolni egyszerű. De nem az!

A bloggal foglalkozni kell és néha nincs kedvem írni, fogalmazni meg főleg. El is döntöttem, hogy ez ilyen egyszuszra megírt bejegyzések blogja lesz. Helyesírási hibákkal és értelmetlen mondatokkal :) hehe

Cefet másnapos vagyok. Tegnap jól sikerült a buli. Soha ne igyatok vödörből alkoholt. Főleg ne kettőt!!!

Furcsa módon nagyon fel voltam dobva. Volt is miatta enyhe lelkifurdalásom. Most szakítottam, nem ezt kellene éreznem.

Ez nem olyan, de ide érzésben hasonló, mint amikor az embert megerőszakolják és élvezi. Utánna nem tudja megában feloldani az élményt. Legfőkébb nem érti.

Hogy mi dobott fel?

Vicces, de kimentem cigizni a lakás elé és mit látok? A szomszéd lány teljesen mesztelenül áll az ablak előtt. Nem tudom milyen megfontolásból tette, de engem nem látott. Majd felhúzta a bugyiját és aztán már csak félmesztelenül elkezdett tenni-venni.

Láttam már mesztelen nőt, még szőröset is. Valahogy mégis jó volt és izgalmas. Kukkoltam akaratom ellenére. Egy pillanatra át tudtam élni ennek a műfajnak az izgalmát. Ráadásul ebből jött egy felismerés is: soha ne hidd, hogy a bambusz redőnyön nem látnak be mások!

Aztán meg belebotlottam a love.hu -n egy édes lányba. Felvett msnre. Beszélgettünk...és beszélgettünk.. és beszélgettünk. Egyszerűen nem akartuk abba hagyni. Olyan jó volt. Régen éreztem ilyet. A végén megadta a számát. Pápai így nem látok rá esélyt.

Ami viszont fura, hogy 8 tetoválása van. Nekem nem tetszenek a tetovált lányok, de az ő arca valami angyali. Legalábbis a fotókon. Szerintem meghagyom magam abban az illúzióban, amit alkottam róla és nem rontom el egy személyes találkozóval.

Aztán ki tudja még csak tegnap ismertem meg és csak 6 napja szakítottam.
 


Update: Soha ne ismerkedj neten. Hihetetlen mennyi arcuk van a lányoknak és levésbé hihetetlen, hogy csak a jobbakat mutogatják a neten.  Nem kicsi a különbség ÓRIÁSI.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdos.blog.hu/api/trackback/id/tr35825758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása