Van élet a szakítás után!

Azt már tudjuk a szakítós blog óta, hogy sokan sokféleképpen szakítanak. Megtudtuk, hogy nem csak minket csaptak be és nincs egyedi szakítás, minden sablonos és a fájdalom is közös. Azt azonban még senki nem mondta el, hogy hogyan tovább. Mi történik amíg az ember már csak fájdalom mentes emlékként gondol előző kapcsolatára. Várom a leveleket és a történeteket, de elsősorban azt írom le, hogy velem mi történik. Most lett vége egy hosszú és mély kapcsolatomnak. Egyenlőre nem tudom, hogy hogyan és hova tovább. Azt tudom, hogy nem vagyok egyedül, karácsony közeledtével egyre többen leszünk.

Archívum

Már 1 hónap telt el

2008.12.16. 10:58 - 2Baz2B

Címkék: edzés szakítás csajozás újrakezdés love.hu

Igen, nem vagyok egy szorgalmas blogoló típus. Ki is vethetné azt a szememre, hogy a szabadidőmben, amikor nem dolgozom nekiüljek rendezni a gondolataimat és blogoljak?

Nem tudom ki szokott online rádiókat hallgatni, de éppen a kiborulás határán vagyok attól, hogy a roxy rádió egyfolytában szaggat. A Petőfit már kezdem unni és a régi kedvencet a radiog.hu -t megszüntették. Valakinek valami ötlet?

A témánál maradva. Az elmúlt 1 hónap eseményei.

Találkoztam az exel. Nagyon jót beszélgettünk. Szeretek vele lenni, komoly múltunk van :) Azt is megígérte, hogy blog sztárokat faragunk magunkból, hiszen csodák csodája ő is az újrakezdős korszakát éli. Érdekes lenne olvasni egy lány élményeit is.

Azóta már többször is találkoztunk. Voltunk bulizni, berúgtunk együtt, moziztunk, hamarosan tesco is meglesz :) Már nemis tudom hányszor aludtunk együtt. Mégis meghagytunk egy vonalat, amit nem lépünk át, ez pedig a szex. Persze ezt a vonalat nem én akartam kihúzni, hiszen még pontosan emlékszem az összes jelentős együttlétünkre és valami hihetetlen élmény, amit persze a múlt tovább szépít. Mégis tiszteletben tartom ezt a vonalat. Nem fogom átlépni és nagyon remélem, hogy így is működni fog.

Mondjuk azt biztos, hogy amint valamelyikünk találkozik azzal, akivel újra el tudja képzelni az életét, akkor ez a kapcsolat újra meg fog szakadni, de addig olyan érzéseket és impulzusokat ad, amiről nem akarok lemondani. Szeretek vele aludni, mellette kelni. Szeretem, hogy ott van és meg lehet simogatni, szeretem azt ahogy ő megsimogat. Kár lenne, ha ezt most tovább gondolnád, nem lesz tovább. Egy mély barátság. Mi már mindenen túl vagyunk, szakításon - újrakezdésen majd újabb szakításon. Voltunk a mennyekben és a pokolban is. Imádtuk egymást és gyűlöltük. Azt hiszem megértünk arra, hogy ne egymásba kapaszkodjunk, hanem inkább segítsük egymást.

Aztán ott van az életem többi része. Írtam már a terveimről. A testedzést megvalósítottam, talán ez volt a legerősebb vágy. Egy kapcsolatban az ember akaratlanul elkényelmesedik. Főleg, ha a lány még jól is főz :) A mozgásom az ágyra korlátozódott, meg épp ahol magával ragadott minket a szenvedély. Ennek következménye egy kezdődő sör has vagy ahogy szenvedésem tárgya mondta pocak. Ami neki tetszett is, nekem nem.

Szóval elkezdtem edzeni, de mivel ismerem magamat nem a konditeremben kötöttem ki. Kerestem egy olyan edzést, ami rendszeres érdekelne és van egy kényszer arra, hogy eljárjak. Megtaláltam: krav-maga. Oda járok lassan egy hónapja. Végre újra tudom hol vannak az izmaim, mivel időszakos fájással hozzák tudtomra, hogy régen mozogtam. Írhattam volna izomlázat is. No, mindegy. Előtte már elkezdtem otthon is edzeni. Találtam egy nagyon jó hasizom gyakorlatot. Csak napi 8 perc. Csináltam én már nagyon sokféle edzést, főiskolán 4 évig hajtottak minket, ami nem ől meg erősít jeligével, mégsem éreztem soha olyat, hogy minden egyes nap újra izomlázam legyen a hasamban.

A hasizom gyorsan hozzászokik egy gyakorlat sorozathoz és aztán már nem hat. Na ez a gyakorlat bejött. Az eredménye meg szemmel látható. Még 1-2 hónap és nyoma sem lesz annak, hogy volt valaha sörhasam. Persze a táplálkozás is fontos. Mivel nem vagyok egy kalória számláló típus és nem is szokott érdekelni, mikor it eszem ezért megoldásként előfizettem a foodexpress nevü csodára. Lehet, ha csak azt enném már attól fogynék. Azok a komoly adagok...mégis eljutottam oda 2 hét alatt, hogy jól lakom velük. Ez jó.

Love.hu: Komolyan nem hiszem el, hogy azok a lányok akik fényképen jól néznek ki, miért csúnyák a valóságban? Miért tesznek ki ilyen képeket? Amúgy értem, csak dühít.

Érdekes megfigyelni, hogy azok a lányok, akik ott királylánynak gondolják magukat, mert annyi pasi keresi a kegyeiket az életben általában kudarcok és csalódások érik őket. A legjobb pl az a lány, aki modellkedik, ebből adódóan gyönyörű képei vannak. Mégis. Az adatlapján van egy szám, ami ott csak egy szám: 165 Cm. Az életben mégis egy nagyon zavaró dolog, hogy én 186 ő meg 165. Ebből adódóan kezdem megunni ezt a fajta ismerkedést

A lányok: Kezdem leküzdeni egy gátlásomat, ami a buliban történő ismerkedésre vonatkozik. Mostanában nem emlékszem olyan bulira, ahol nem beszélgettem volna legalább 2-3 lánnyal. Rájöttem, hogy a ágyék dörgölős táncot el is lehet hagyni. Azonban ebből adódóan előjött egy újabb probléma. Egyikben sincs semmi ami megfogna. Sokkal egyszerűbb magányosan elképzelni, hogy most már eltelt 1 hónap és az ösztönök törnek a felszínre, tehát találni kell egy olyan lányt, aki szintén csak az egészségügyi szexet keresi. Aztán ha megvan és ott vagyok, akkor már nem kell. No nem arról van szó, hogy előttem áll a testi ideálom és az erkölcsi tartásom megakadályozza, hogy könyörgésének engedve felvigyem magamhoz. Itt arról van szó, hogy csak azért, hogy szexeljek valakivel nem adom fel az elveimet. Legalábbis még :) Nem egyéjszakás kalandokat keresek. Ha így lenne, nem zavarna, hogy reggel kit találok az ágyamban. Nekem olyan kell, akivel bármi kialakulhat. És most vissza a munkához

Volt itt egy lány, aki írta, hogy fent van love.hu -n. Írja meg mi a neve, mondanivalóm van neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdos.blog.hu/api/trackback/id/tr51825827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása