Van élet a szakítás után!

Azt már tudjuk a szakítós blog óta, hogy sokan sokféleképpen szakítanak. Megtudtuk, hogy nem csak minket csaptak be és nincs egyedi szakítás, minden sablonos és a fájdalom is közös. Azt azonban még senki nem mondta el, hogy hogyan tovább. Mi történik amíg az ember már csak fájdalom mentes emlékként gondol előző kapcsolatára. Várom a leveleket és a történeteket, de elsősorban azt írom le, hogy velem mi történik. Most lett vége egy hosszú és mély kapcsolatomnak. Egyenlőre nem tudom, hogy hogyan és hova tovább. Azt tudom, hogy nem vagyok egyedül, karácsony közeledtével egyre többen leszünk.

Archívum

Apró örömök

2008.12.16. 10:22 - 2Baz2B

Mit tehet az, aki túl akar élni egy szakítást? Elfoglalja magát, helyre rakja az önbizalmát és új ismeretségeket köt vagy ápolni kezdi a régieket, amiket eddig elhanyagolt.

Tehet mást is, buslakodhat, sajnálhatja magát, de ezzel csak magának árt és később kezdi el az előbbi korszakot.

A nők ezt úgy oldják meg szerintem, hogy új frizurát csinálnak, vásárolnak dögös cuccokat és újra eljárnak csajos bulikba esetleg még a testüket is elkezdik formálni valamely trendi és izzaztó módszerrel.

Be kell lássam, hogy ebben sok a hasonlóság köztem és a gyengébbik vagy inkább szebbik nemmel. Ma vásárolni voltam. Olyan pulcsit vettem, amit eddig nem tudott a volt kedvesem rám erőltetni. Tudjátok a most modern csíkos. Aztán vettem egy olyan pólót, amin vannak kövek. Mondták mi a neve, de mindig elfelejtem. Valahogy a flittert égette az agyamba a múltam megédesítője. Elég komoly póló. Csak a halálfej szemén és az alatta lévő csillagokon van kavics :)

Azonban én nem a vásárlás öröméért vásároltam. Komoly inditatásom volt. Egyszerűen 2 pulcsim maradt amit felvehettem, így amúgy is kellett volna új. Bár lehet nem ilyet vettem volna.

Fodrászhoz is szoktam járni, de most mégis olyan hajam csináltattam, ami nem a szokványos, hanem divatos, modern.

Miért tettem mindezt? Nem is tudom. Nincs hiányom, nem akarok nőket összeszedni, legalábbis nem egy dugás erejéig. Talán a figyelmükre vágyom és arra, hogy boldog legyek bebizonyítsam magamnak, hogy igen is van esélyem, hogy nem egyedül fogok megöregedni és a magányomban befogadott macskák rágják szét a testem egy szélütés után.

A love.hu -t hanyagolom. Kiderült a szép és bájos lányról, hogy nagyon jól sikerült fotókat rakott fel magáról. Amikor kértem többet ő felbátorodott, bár csak ne tette volna. Küldött olyat, húúú. Melegítőben slanpossan egy discóban és az az arc...

Viszont holnap lesz egy érdekes találkozóm egy jelentős szeletemmel a múltamból, a lánnyal, az első nagy szakítással és fájdalommal... kiváncsi leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdos.blog.hu/api/trackback/id/tr3825773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása