Van élet a szakítás után!

Azt már tudjuk a szakítós blog óta, hogy sokan sokféleképpen szakítanak. Megtudtuk, hogy nem csak minket csaptak be és nincs egyedi szakítás, minden sablonos és a fájdalom is közös. Azt azonban még senki nem mondta el, hogy hogyan tovább. Mi történik amíg az ember már csak fájdalom mentes emlékként gondol előző kapcsolatára. Várom a leveleket és a történeteket, de elsősorban azt írom le, hogy velem mi történik. Most lett vége egy hosszú és mély kapcsolatomnak. Egyenlőre nem tudom, hogy hogyan és hova tovább. Azt tudom, hogy nem vagyok egyedül, karácsony közeledtével egyre többen leszünk.

Archívum

Tompa Napok

2008.12.16. 10:18 - 2Baz2B

Címkék: szakítás spice újrakezdés züllés

Sokféle terveem van a szakítás után. Szeretnék megvalósítani dolgokat, amire eddig nem volt időm vagy kedvem. Valószínüleg azért, mert most rengeteg szabadidőm van vagy legalábbis úgy érzem.

Aztán vannak azok a dolgok, amiket el akar kerülni. Ezek főleg az előző szakítás utáni tapasztalatokból adódnak. Ilyen hibát bőven tudok, de van közülük néhány, amit megfogadtam.

  1. Nem fogok kocsmáról kocsmára járni.
  2. Nem hajtom kétségbeesetten a lányokat
  3. Nem számolom a napokat, hogy mikor találkozunk újra.

Ehhez képest volt csütörtökön buli és szombaton buli. Teljes parában vagyok, hogy eljutok arra az állapotra, amikor annyira vágyni fogom a testi gyönyört, hogy belemegyek hülye helyzetekbe.

A napokat még nem számolom, de tegnap úgy hirtelen rámtört a letargia. Nagyon mélyre rántott.

Bővebben a folytatásban:

A legnehezebb mindig az, hogy az ember kitöltse az idejét. Ráadásul nekem muszáj tennem valamit, nem tudok csak úgy egy helyben ülni.

Gondoltam elmegyek vásárolok magamnak ruhákat, ha már a lányoknak ez jó terápia. Amúgy be kell újítanom, hiszen újra a húspiacra kerültem. Mivel nem vagyok egy vásárlós típus ezért igyekszem gyorsan és egyszerűen intézni: Pláza. Ha már megyek, akkor csinálok valami hasznosat is és beugrom a t-mobilehoz elintézni ügyeket, harmadszor.

Azt hittem minden papírt vittem magammal, de kiderült, hogy nem! Vagy az ügyintéző volt nagyon kukacos, mert nem fogadta el a papírokat. Szét tudtam volna robbani, de aztán megláttam az ujján a gyűrűt és arra gondoltam, hogy csak az állását félti és nem mer semmit kockáztatni, semmit tenni ami nincs szó szerint leírva a szabályzatában.

El is ment a kedvem a vásárlástól.

Aztán találkozó hugommal. Hát nem kiszedte belőlem a szakítást? Pedig annyira szerettem volna titkolni. Sajnos a megérzés erős női tulajdonság. Egyből jött az úgy sajnálja, süt sütit, gondoskodik rólam stb. Aranyos tőle, de nem így működöm.

Este hívott egy barátom. Fussunk össze egy sörre, ha már a póker nem jött össze. Ő nagyon érti ezt a játékot én még csak tanulom. Annyira nem köt le, de most rengeteg szabad időm van. Aztán a sörből whisky lett, majd bór és a végén egy ambient caféban vásároltunk valami spice nevű herbal afrodiziákumot. Meglepett, hogy beütött.

A pápai lány pedig írt egy édes üzenetet. Olyan aranyos. Én viszont nem tudom eldönteni mit akarok. Akarok én csajozni? Akarok egy új kapcsolatot?

Inkább csak belevetném magam a nyelv tanulásba és a sportba. Eléggé elhanyagoltam mind a kettőt, pedig a csajozáshoz is hasznos képesség? Tulajdonság?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujrakezdos.blog.hu/api/trackback/id/tr2825765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása